3 Ağustos 2012 Cuma

Alışveriş...

Uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba,
Yaklaşık bir aydır yazamıyordum bloğa.Nasıl olduğumu sormayın hiç.Bu günlerde tatilden dönüp işimin başında olmanın üzüntüsünü yaşıyorum:( Her neyse geçelim yazının asıl konusuna.Sizlere son zamanlarda yapmış olduğum gerek kıyafet,gerek ayakkabı,kozmetik karışık uzunca bir yazı hazırladım.Çok sıkmadan hemen başlamak istiyorum.Öncelikle iki parça olduğu için H&M indiriminden aldıklarım:
 

Her biri 9.90tl

Oturduğum yerde bulunan bir mağazadan aldıklarım:








 Kırmızı kolları kalpli bluz 10tl
 Lacivert kolu düğmeli v yaka bluz 10tl
Penye etek 10tl
Mercan rengi uzun tül etek (tam boydan alamadım kusura bakmayın) 25tl
 Açık pembe rengi fırfırlı bluz 10tl
Şifon puantiyeli bluzlar-bu ikisini çok severek aldım 20'şer tl

Yine oturduğum yerdeki mağazalardan alınan çanta ve ayakkabılar:

 Kırmızı-beyaz ayakkabı ikisi 15 tl
Beyaz portföy çapraz zincirli çanta 13tl
Accessorize'dan alınanlar 
 Küpelerin tanesi 5.75tl (indirimli fiyatlar)
 Kolye 19.50 tl,Küpe 5.75tl(indirimli fiyatlar)
Ve son olarak Gratis alışverişleri

Cettuna siyah nokta bandı 3.90 tl
Flormar ojeler 385-429-430  her biri 1.95 tl
Eklips kağıt törpü 0.99 tl
Enliven duş jeli 500 ml  5 tl
Dalan zeytinyağlı el kremi 0.75 tl
Loreal pure zone matlaştırıcı tonik 11.90 tl
Flormar terracota 43 numara allık-20 tl
Flormar 5'li palet 04 numara-9tl
Bol fotoğraflı uzun bir yazı oldu farkındayım umarım sıkılmamışsınızdır.Far ve allıkla uygulanmış makyajları ve kıyafetleri nasıl kombinlediğimi ilerki yazılarda sizlerle paylaşacağım.Başka güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle hoşçakalın.Unutmadan hayırlı ramazanlar:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder