12 Haziran 2012 Salı

Cilt Temizleyici Ürünlerim

Merhaba,
Bu yazıda şu an kullandığım ve cildime bahsettiğim diğer ürünlerden daha iyi gelen temizleyicilerden bahsedeceğim.

          
  1. La Roche Posay Effaclar temzileyici jel, bu ürünü makyajımı çıkardıktan sonra göz çevreme getirmeden istisnasız her akşam kullanıyorum.Çok az bir miktar yetiyor ve gözenekleri temizleyip gün içerisindeki parlamayı alıyor.Çok memnum bitince tekrar alırım.Fiyatı 37tl
  2. Loreal Pure Zone Temizleyici, hem kuru cildinize maske olarak hemde temizleyici olarak kullanabiliyorsunuz.Cildi temizlendiğini söyleyebilirim ama siyah nokta temizliğinde başarısız. -tonikle beraber 15 tl.
  3. Loreal Pure Zone Tonik, eh işte çok bir şey beklemeyin bu üründen de ama cildi yumuşattığı bir gerçek.Açıkçası bitsin diye gözünün içine bakıyorum gözenek sıkılaştırıcı özelliği yok.
  4. Loreal Perfect Clean, kayısı özlü peelingin içinde tanecikleri var.Clean pod ile beraber satılıyor.Kokusu,az miktarda bile köpürmesi ve temizlemesi güzel ama siyah noktaları yok etmiyor.Sanırım daha etkili bir ürün kullanmalıyım siyah noktaların temizliği için.. Fiyatı 9tl
  5. Bioderma Sebium AKN krem,İlk sürdüğümde cildimi yakıyor ve krem sürülürken soyuluyor.Nasıl oluyor bu diyeceksiniz bende anlam veremedim:)Diadermine kadar iyi değil bir daha almam.Fiyatı 42tl
  6. Diadermine Nemlendirici, biodermaya göre çok daha iyi nemlendiriyor cildimi ama yapısı kalın,yağlı az sürmek gerekiyor.Yaz aylarında nemlendirici kullanmadığım için kışın La Roche Posay deneyeceğim.Fiyatı 6.90tl
  7. Loreal Triple Active Eyes Göz çevresi kremi, göz çevremizin kırışmaması için nemlendirici şart.Anti aging özelliği falan yok şu anda ihtiyacım da yok:)Sadece nemlendiriyor memnunum.Fiyatı 15tl.
  8. Dermo Silver Gümüş iyonlu sabun,lilakutudan çıktı deneme boylu bir ürün.Başlarda kullanmak istemedim ama siyah noktaları yok ettiği yazıyordu denedim cilt tonumun açıldığını ve ışıldadığını gördüm.


Bunların yanında cettua ve watsonsda satılan kömürlü siyah nokta bantlarını kullandım memnun kaldım.

Sizin kullanıp memnun kaldığınız ürünler nedir?Bana neler önerirsiniz?
Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder